niedziela, 30 października 2011

Parkiet

Zapomniałam dodać, że w trakcie zalania ucierpiał też parkiet, moja piękna dębowa bezsęczna jodełka... W związku z tym postanowiłam na poważnie zająć się poszukiwaniem kolejnego fachowca. Zadzwoniłam do kilku firm i dowiedziałam się, że koszt cyklinowania waha się w granicach 45-80 zł za metr kwadratowy, w ramach usługi jest cyklinowanie, szpachlowanie i 3-krotne lakierowanie. Jeśli policzyć powierzchnię parkietu w naszych 2 pokojach, to wychodzi 33 m2, czyli 1600-2600 zł, do tego trzeba doliczyć koszt nowych listew (5-150 zł/m). Oj, zabolało.
W piątek umówiliśmy się na wycenę z fachowcem, podobno parkiet piękny, szkoda byłoby się go pozbywać, tylko oprócz cyklinowania należałoby jeszcze go przełożyć a pod spód dać płytę OSB, bo obecnie jest tam płyta pilśniowa i całość przez to jest nierówna. Uhm, ale do rzeczy - koszt takiej usługi to 6200 zł plus listwy. Aaaaaaaaaaaaaa!!!
No to mamy dylemat :( Poproszę jeszcze kilku fachowców o wycenę, a nuż...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz