piątek, 26 sierpnia 2011

Przedpokój

Już jesteśmy....
Zamykamy za sobą drzwi


... i oślepieni pomarańczem spoglądamy do góry


Właściwie to komentarz jest zbędny, przedpokój jaki jest - każdy widzi. Na szczęście znaleźliśmy dobrego człowieka (pozdrowienia dla pana R.:), który obiecał doprowadzić mieszkanie do stanu używalności. Ustaliliśmy, że z przedpokoju znika boazeria, sama jestem ciekawa, co się pod nią kryje, na razie po zerwaniu 1 deski znaleźliśmy plątaninę rur.
Niestety w tym przedpokoju nie zmieści się dwudrzwiowa szafa po dziadku Stefanie ani zielona kanapa od znajomych... Schodzę na ziemię, a raczej na podłogę, a ta na pewno ma być jasna, chciałabym płytki drewnopodobne, którym chyba poświęcę osobny post, bo nie mogę zdecydować się na kształt. Poza tym oczywiście sufit do naprawy i kolejna zagwozdka - oświetlenie.
Jak widać na ostatnim zdjęciu - skądś nas zalewa. Kupując to mieszkanie, wiedzieliśmy, że dach wymaga remontu, więc teraz po zasmołowaniu podejrzanych miejsc liczymy, że dotrwamy suchą stopą do wiosny, wtedy wg naszej wspólnotowej uchwały zacznie się ów wielki remont. To kolejny temat do rozwinięcia...

6 komentarzy:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie każdy remont na pewno jest trochę problematyczny, ale zazwyczaj efekt jest tego wart. Ja mimo wszystko zdecydowałem się na zakup mieszkania z rynku pierwotnego. Po zapoznaniu się z oferta dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html już teraz wiem, że to był bardzo mądry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat dla mnie całkiem sporym wyzwaniem było zaaranżowanie mojego wnętrza ale jak najbardziej wszystko się udało. Samo malowanie zleciłem firmie https://www.wawerbud.pl/malowanie-warszawa/ która te prace wykonała wzorowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie to jak będzie wyglądało nasze mieszkanie w dużej mierze zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Ja również jestem zdania, że bardzo ważną kwestią jest aby wiedzieć gdzie znajdziemy ciekawe tapety. Jak dla mnie doskonałą opcją jest https://artcorestudio.pl/tapety i ten sklep każdemu oczywiście polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Projektowanie domu to nie tylko rysunki techniczne, ale również twórcze podejście do przestrzeni. W biurze projektowym https://zarzycki-architektura.pl/ zrozumieją Państwo, jak ważne jest połączenie funkcjonalności z estetyką. Ich projekty to dowód na to, że dom może być nie tylko miejscem do życia, ale również prawdziwym dziełem sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd zainstalowaliśmy pergolę od https://drosystems.pl/, nasz ogród zyskał zupełnie nowy wymiar. Jakość wykonania jest imponująca, a design pasuje idealnie do nowoczesnego stylu naszego domu. System jest łatwy w obsłudze i bardzo funkcjonalny. To niesamowite, jak pergola zmieniła wygląd i atmosferę naszego ogrodu. Jestem bardzo zadowolony z tej inwestycji i polecam każdemu, kto myśli o podobnym rozwiązaniu.

    OdpowiedzUsuń