środa, 18 czerwca 2014

Stołek IKEA Marius poszukiwany

Nie przypuszczałam, że tak polubię kuchnię urządzoną na biało, prawie biało. Tak sobie czasem siedzimy przy naszym eleganckim stoliku i podziwiamy :)




Oczywiście przemycam stopniowo jakieś kolorowe dodatki, ale staram się nie wychodzić poza wachlarz szaro-beżowo-turkusowo-zielony. A najbardziej lubię turkus, jest taki orzeźwiający. Niestety turkusowy kot został przez Szanownego Małżonka wyeksmitowany z blatu na szafkę wiszącą, obok podobnie poważanych ozdób.




Na szczęście stołki mogą zostać. Na początku kupiliśmy tylko dwa, bo nie było stołu, Młody jadł w wysokim krzesełku (też IKEA) a reszta sobie jakoś radziła. Dwa tygodnie temu dokupiłam trzeci stołek a przedwczoraj pojechałam po czwarty i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że już ich nie ma, zostały tylko czarne, białe i czerwone, bleee. Nie ma ich na allegro, na olx ani na regionalnym portalu ogłoszeniowym. Zapytałam obsługę sklepu za pośrednictwem facebooka (co za czasy!) i odpisano mi, że stołków nie ma i nie będzie, pozdrawiają.

W związku z tym prosimy o przysługę, jeśli ktoś gdzieś spotka ikeowski stołek Marius w kolorze ciemnoturkusowym, to proszę o cynk. Może być nawet używany. To poważna sprawa, jeszcze trochę a sprowadzimy go zza granicy ;)

Przy okazji kilka słów o Mariusach - nie jest to szczytowe osiągnięcie designu, ale kupliśmy je ze względu na możliwość ustawiania jednego na drugim i ze względu na kolor, cena też przyjemna - ok. 18 zł. Jeśli jednak ktoś może pozwolić sobie na porządny stół i krzesła w kuchni/jadalni, to nie namawiam na Mariusy. Już podczas składania rozbawiła mnie naklejka umieszczona pod siedziskiem - zakaz stawania na Mariusie, siadać można jeśli waży się mniej niż 100 kg. Rzeczywiście są niestabilne i chybotliwe nawet dla osobnika ważącego 12 kilo. Poza tym plastik, z którego wykonane jest siedzisko (nogi są metalowe) jest dosyć mękki i widać odgniecenia w miejscach, gdzie pod spodem przykręcone są nogi.


2 komentarze:

  1. ja mam 2 na sprzedaż ale nie wiem czy to jeszcze aktualne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam znalazłam ogłoszenie czy nadal ma pani stołki Ikea na sprzedaż jeżeli tak jaka cena

      Usuń